08/06/2014
Ανοικτή επιστολή προς τον υπουργό Εθνικής Άμυνας
Κύριε Υπουργέ,
Γιατί στην Ευελπίδων άλλαξαν τον τρόπο εκλογής των καθηγητών επί κυβερνήσεως Σημίτη των Ιμίων; Γιατί δεν εκλέγει η ίδια η Σχολή Ευελπίδων τους καθηγητές της, όπως οι Σχολές σε όλα τα ΑΕΙ, καθώς ο νόμος 4009/11 άρθρο 19 ορίζει, αλλά τους εκλέγει εκλεκτορικό σώμα και αξιολογητές εκτός ΣΣΕ; Ποιον κοροϊδεύουν δίνοντας στον διοικητή της Ευελπίδων το δικαίωμα να συνυπογράφει την εκλογή καθηγητού; Τι θα κάνει ο διοικητής όταν το εκλεκτορικό σώμα τού υποβάλει να εγκρίνει μια εκλογή με 7-0; Σκοπός της επιστολής αυτής είναι να έρθει στη δημοσιότητα η άθλια σκοπιμότητα που κρύβεται, δηλαδή η αποδόμηση των εννοιών του έθνους, της εθνικής ταυτότητος, της Ιστορίας κ.λπ. στο φυτώριο των στρατιωτικών ηγετών της χώρας, που φυλάσσουν Θερμοπύλες. Μέσα από τα γραπτά, τις διατριβές, τις δημοσιεύσεις, τις δραστηριότητες και την εν γένει συμπεριφορά των εκτός της Ευελπίδων καθηγητών του εκλεκτορικού σώματος, ως επισκεπτών καθηγητών σε τουρκικά ΑΕΙ, θα έχετε, κύριε Αβραμόπουλε, και εσείς και οι έλληνες αναγνώστες την ευχέρεια να κρίνετε ελεύθερα τις πεποιθήσεις και τους στόχους που εξυπηρετούν κάτω από τις δήθεν έρευνες περί του «δικαίου», που από σύμπτωση πάντα υπηρετεί τα συμφέροντα των εχθρών της ΕΛΛΑΔΟΣ.
Αποκαλύπτουμε τους εν λόγω εκλέκτορες.
1) Στ. Παπαγεωργίου (Πάντειο).
Δηλώνει ιστορικός αναθεωρητής.
Δηλώνει ιστορικός αναθεωρητής.
Απορρίπτει ως «εθνικό σύμβολο και κατασκευασμένη» την 25η Μαρτίου 1821 (βλ. «Ιστορία του Νέου Ελληνισμού 1700-2000», σελ. 58-59).
Απορρίπτει ως μύθο την Τουρκοκρατία και τον οθωμανικό ζυγό (βλ. «Τα Νέα», 9/4/04).
Θεωρεί τον Στρατό εργαλείο καταστολής.
Διοργανώνει συνέδρια υπέρ του δικαίου των Τσάμηδων και των μειονοτήτων (βλ. ανακοίνωση ΚΕΜΟ και «Πρώτο Θέμα» 2/3/08).
Δέχεται και καλλιεργεί διατριβές με τον τίτλο «Διενέξεις της Δημοκρατίας της Μακεδονίας» (βλ. «Πρώτο Θέμα» 5/4/09).
Στηρίζει το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας» για τα Σκόπια. Στηρίζει τον «συνωστισμό» της Ρεπούση, το Σχέδιο Ανάν κ.λπ.
2) Ν. Θεοτοκάς (Πάντειο).
Το έργο του σε βιβλία: «Αναδρομή στον Μαρξ». «Δοκίμια για τον Μαρξ». «Τι Παιδεία θέλουμε;» (από κοινού με τη Ρεπούση). Για το πανεπιστήμιο και την Αριστερά. «Ξαναδιαβάζοντας την Ιστορία του '21». «Η παράδοση των κομμουνιστών» κ.λπ. Γενικά χρησιμοποιεί στα βιβλία του εκφράσεις που στόχο έχουν να παραπλανήσουν, όπως «εθνική συνέχεια», «εθνική ψυχή» (βλ. με προσοχή «Ο βίος του στρατηγού Μακρυγιάννη») κ.λπ.
Το έργο του σε βιβλία: «Αναδρομή στον Μαρξ». «Δοκίμια για τον Μαρξ». «Τι Παιδεία θέλουμε;» (από κοινού με τη Ρεπούση). Για το πανεπιστήμιο και την Αριστερά. «Ξαναδιαβάζοντας την Ιστορία του '21». «Η παράδοση των κομμουνιστών» κ.λπ. Γενικά χρησιμοποιεί στα βιβλία του εκφράσεις που στόχο έχουν να παραπλανήσουν, όπως «εθνική συνέχεια», «εθνική ψυχή» (βλ. με προσοχή «Ο βίος του στρατηγού Μακρυγιάννη») κ.λπ.
3) Γ. Παπαγεωργίου (ΑΕΙ Ιωαννίνων).
Αναθεωρητής της έννοιας του έθνους και καθετί εθνικού κ.λπ.
Αναθεωρητής της έννοιας του έθνους και καθετί εθνικού κ.λπ.
4) Ν. Καραπιδάκης (ΑΕΙ Ιονίου).
Ομοίως ανήκει στους αναθεωρητές και αποδομητές της Ιστορίας. Αποδομεί την άλωση της «Ιστανμπούλ», όπως τη λέει στο έργο του «Η άλωση της Πόλης και η άλωση της αλήθειας». Στο «Έψιλον» (30/5/10) υποστηρίζει ότι οι «μύθοι» της άλωσης είχαν σκοπό να συγκροτήσουν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία ως Ελληνική και ότι οι Βυζαντινοί δεν ήταν Έλληνες κ.λπ.
Ομοίως ανήκει στους αναθεωρητές και αποδομητές της Ιστορίας. Αποδομεί την άλωση της «Ιστανμπούλ», όπως τη λέει στο έργο του «Η άλωση της Πόλης και η άλωση της αλήθειας». Στο «Έψιλον» (30/5/10) υποστηρίζει ότι οι «μύθοι» της άλωσης είχαν σκοπό να συγκροτήσουν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία ως Ελληνική και ότι οι Βυζαντινοί δεν ήταν Έλληνες κ.λπ.
5) K. Fleming (Παν/μιο Νέας Υόρκης).
Επιλεγμένη και αυτή από τις έρευνές της, ενδεικτικές των «πιστεύω» της, όπως η αποδόμηση του έθνους, της θρησκείας κ.λπ.
Επιλεγμένη και αυτή από τις έρευνές της, ενδεικτικές των «πιστεύω» της, όπως η αποδόμηση του έθνους, της θρησκείας κ.λπ.
6) Χρ. Κουλούρη (Πάντειο).
Αναθεωρήτρια της Ιστορίας, υπεύθυνη εκδόσεως του τετράτομου έργου της Ιστορίας των Βαλκανίων, του Ιδρύματος Σόρος, για την κατασκευή νέας, κοινής Ιστορίας Ελλήνων, Τούρκων, «Μακεδόνων».
Συγγραφέας νέων σχολικών βιβλίων, απαλλαγμένων από καθετί εθνικό και ηρωικό της ελληνικής Ιστορίας.
Υποστηρίζει ότι το έθνος και η εθνική ταυτότητα είναι ιδεολογικά κατασκευάσματα.
Πολέμια των παρελάσεων.
Στηρίζει με πάθος το βιβλίο του «συνωστισμού» της Ρεπούση αλλά και της αποδόμησης της ελληνικής γλώσσας και της προώθησης της τουρκικής από τη Δραγώνα στη Θράκη κ.λπ.
Αναθεωρήτρια της Ιστορίας, υπεύθυνη εκδόσεως του τετράτομου έργου της Ιστορίας των Βαλκανίων, του Ιδρύματος Σόρος, για την κατασκευή νέας, κοινής Ιστορίας Ελλήνων, Τούρκων, «Μακεδόνων».
Συγγραφέας νέων σχολικών βιβλίων, απαλλαγμένων από καθετί εθνικό και ηρωικό της ελληνικής Ιστορίας.
Υποστηρίζει ότι το έθνος και η εθνική ταυτότητα είναι ιδεολογικά κατασκευάσματα.
Πολέμια των παρελάσεων.
Στηρίζει με πάθος το βιβλίο του «συνωστισμού» της Ρεπούση αλλά και της αποδόμησης της ελληνικής γλώσσας και της προώθησης της τουρκικής από τη Δραγώνα στη Θράκη κ.λπ.
7) Κ. Τσιχλή (Πάντειο).
Ακολουθεί πιστά την κ. Κουλούρη στην πορεία της στην αποδόμηση της Ιστορίας, σε κάθε δράση της και στα γραπτά της.
Ακολουθεί πιστά την κ. Κουλούρη στην πορεία της στην αποδόμηση της Ιστορίας, σε κάθε δράση της και στα γραπτά της.
Κύριε Αβραμόπουλε, που έχετε αποδείξει με τις ενέργειές σας ότι στηρίζετε τα εθνικά ιδεώδη και τις ΕΔ, οι οποίες έχουν έναν και μόνο σκοπό, την επιβίωση του ελληνικού έθνους, επαναφέρετε άμεσα στη ΣΣ Ευελπίδων τα του οίκου της στην εκλογή των καθηγητών. Δεν είναι δυνατόν να έχει το αυτοδιοίκητο και το τελευταίο ΤΕΙ και ΑΕΙ και όχι οι Ένοπλες Δυνάμεις.
Θεόδωρος Ανδρεάκος
Ομότιμος Καθηγητής,
Αξιωματικός ε.α.
Ομότιμος Καθηγητής,
Αξιωματικός ε.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου